Nu is bovag.nl uitgebreid met een snelle, overzichtelijke bemiddelingstool

1 maart 2014

BOVAG-site uitgebreid met snelle bemiddelingstool
Begin dit jaar werd het gerenoveerde BOVAG-huis in Bunnik officieel geopend. IBL-Software verzorgde in het pand de narrowcasting en was eerder onder meer betrokken bij het ledenportaal, intranet en de website bovaghuis.nl. Nu is bovag.nl uitgebreid met een snelle, overzichtelijke bemiddelingstool. 

Wat wilde BOVAG?
Bij BOVAG aangesloten bedrijven worden geacht klachten van particuliere klanten volgens de wet en geldende voorwaarden op te lossen. Gebeurt dit niet naar tevredenheid, dan kunnen klanten een beroep doen op bemiddeling door de brancheorganisatie. Om deze aanvraag overzichtelijk in te richten, te bepalen of particulieren in aanmerking komen voor bemiddeling en aanvragers snel duidelijkheid te geven, ontwikkelde IBL-Software een online bemiddelingstool.

Wat boden wij?
Met Kentico CMS realiseerden BOVAG en IBL-Software een digitaal vraag- en antwoordformulier. Aanvragers krijgen aan de hand van eenvoudige stappen en vragen over onder meer het kenteken en eventuele garantiebewijzen snel duidelijkheid over hun kansen op bemiddeling. De bemiddelingsafdeling van BOVAG heeft op die manier direct alle benodigde informatie en kan op basis van dit gestroomlijnde proces van dossiervorming snel duidelijkheid geven over mogelijke bemiddeling.



De voordelen voor BOVAG:
- BOVAG biedt een klantvriendelijke mogelijkheid bemiddeling aan te vragen
- BOVAG beschikt direct over relevante informatie en kan snel duidelijkheid geven.

Over BOVAG
BOVAG bestaat sinds 6 mei 1930. De brancheorganisatie is een platform, nieuws-, voorlichtings- en informatiecentrum van inmiddels ruim 10.000 ondernemers die zijn gespecialiseerd in personenauto’s, bedrijfsauto’s, trucks, tweewielers, caravans, aanhangwagens, motorenrevisie, autoverhuur, autowassen, verkeersopleidingen en tankstations. Voor consumenten is BOVAG een kwaliteitskeurmerk.