Customer Insight Specialist benadrukt key features in succesvol project

15 mei 2017

BDO heeft al een tijdje de internationale Kentico Award “Largest Site” binnen. De jury uitte zich lovend over de hoeveelheid verschillende sites en het aantal pagina’s. Jana Repakova, Customer Insight Specialist bij Kentico, licht toe:

“Ten eerste is er voor 159 landen een website gebouwd, waardoor elk BDO-bedrijf haar eigen website en haar eigen domein heeft. Er is sprake van een gedeelde identiteit op het gebied van templates en data, maar er is functionaliteit ingebouwd dat bedrijven zelf hun web pagina’s kunnen customizen. De functionaliteit per land kan zo goed worden gewaarborgd.”

Om de prestaties van de website op een hoog niveau te houden wordt de website vanuit meerdere Kentico instances gerund: Brazilië, Europa en Azië. “Hierbij wordt gebruik gemaakt van Octopus om gelijktijdig functionaliteit aan alle regio’s te bieden. Bovendien is er een custom central repository module ontworpen om de data tussen de drie instances te synchroniseren.”  

In Europa alleen al heeft BDO 47.000 pagina’s en 3.115 gebruikers. De website runt in Europa op vier servers om de goede prestaties te blijven garanderen. Een andere key feature is de hoeveelheid formulieren en tabellen. “Ieder BDO bedrijf kan haar eigen forms & tables creëren, wat nu al heeft geresulteerd tot 930 tables in Europa alleen. De mogelijkheid om op deze manier content te creëren leidt in Europa bijvoorbeeld al tot 1,4 miljoen page views per maand.”

Last but not least is de vertaling van de website een belangrijke feature gebleken. Deze omvangrijke exercitie sprong er ook uit bij de jury.

Meer over BDO

Meer over Kentico


Typisch TrueLime:
 

  • Technisch vooruitstrevende ideeën en oplossingen;
  • Jarenlange ervaring met omvangrijke ontwikkeltrajecten met Kentico CMS;
  • Nauwe samenwerking op locatie op basis van scrum-methode;
  • Kennis van en aandacht voor performance-optimalisatie;
  • Blijvend verantwoordelijk voor beheer en doorontwikkeling (DevOps).