Alle praktische zaken in één overzicht.

19 november 2015

Nieuw klantportaal TrueLime verbetert gebruiksgemak en doorlooptijden
TrueLime is bezig met de uitrol van een nieuw klantportaal. Dit klantportaal vervangt onze aparte systemen voor issue-meldingen, test-bevindingen, documenten-uitwisseling, strippenkaarten en facturering. Als klant vindt u voortaan alles overzichtelijk in één portaal.

Ons nieuwe klantportaal werkt efficiënter en bespaart tijd, zowel voor u als klant als voor ons. Daarmee verbeteren we de gemiddelde doorloopsnelheid van melding tot oplossing. Het klantportaal is gratis voor maximaal 5 unieke gebruikers per klant.

Uitgebreide functionaliteit via overzichtelijk dashboard
Zodra u via TrueLime.nl inlogt in het klantportaal, ziet u direct een overzichtelijk dashboard met uw TrueLime-producten. Per product kunt u:
  • fouten (issues), wensen en vragen melden;
  • de status en geschiedenis van uw meldingen inzien;
  • meldingen filteren op persoon, project etc.;
  • aanvullende opmerkingen bij meldingen plaatsen;
  • het saldo van uw strippenkaarten bekijken;
  • beschikbare updates, handleidingen en andere bestanden downloaden;
  • bestanden uploaden (bijvoorbeeld t.b.v. een melding);
  • tips & trics bekijken en aanvullen.
Bekijk een preview van ons nieuwe klantportaal:


Gepersonaliseerd inloggen
Omdat iedere gebruiker in het nieuwe klantportaal met een eigen account inlogt, kunt u meldingen voortaan ook filteren op persoon/melder. Indien gewenst ontvangt u per e-mail notificaties van status-updates.

Nog meer verbeteringen in 2016
In 2016 ontwikkelen we nog 2 modules voor het klantportaal: inzicht in facturering van meldingen, en inzicht in de status van projecten en testbevindingen. Ook kunt u als klant via ons klantportaal feedback geven op het klantportaal zelf. Uw opmerkingen gebruiken we om de functionaliteiten waar nodig verder te verbeteren.

Uitrol klantportaal
Medio oktober zijn we gestart met de uitrol van ons klantenportaal, met de klanten die in 2015 het meeste meldingen hadden. Openstaande meldingen migreren we uiteraard. Ook krijgt u een duidelijke handleiding, en indien nodig extra uitleg.

Wij laten u per e-mail weten wanneer u overgaat naar het nieuwe klantportaal. Wilt u eerder over, of heeft u vragen? Neem dan contact op met Chris Coppoolse via 06-19438287 of chris.coppoolse@truelime.nl
 
TrueLime ontwikkelt ook (klant)portalen voor klanten:
• Klantportaal voor NIPO Software
• Klantportaal voor NODR
• Portaal voor Leidsche verzekeringen