"Wat we gezamenlijk binnen het klantenpanel bespreken, wordt door TrueLime serieus opgepakt en meegenomen in de roadmap"

In gesprek met gebruikers ontwikkelen we Octopus in de gewenste richting

In februari organiseerde TrueLime voor de 6e keer het Octopus klantenpanel. De gastheer was Dick Zwijnenburg, Directeur Juridisch Bureau van de Gemeente Amsterdam. Met een opkomst van Gemeente Amsterdam, Gemeente Rotterdam, Gemeente Den Haag, Ministerie van SZW, Servicepunt 71, RDW, Gemeente Heerenveen en Gemeente Sittard-Geleen was het weer een succesvolle sessie.

Opzet klantenpanel
Met een groep klanten wordt 3 à 4 keer per jaar naar ons product Octopus gekeken. We doen dit op een locatie van een klant. De wensen en meningen van onze klanten helpen ons bij de ontwikkeling van onze diensten en producten. Daarnaast ontdekken we nieuwe trends en peilen we het oordeel van onze klanten over specifieke onderwerpen. Waar mogelijk worden verbeterpunten direct aangepakt en doorgevoerd. Tijdens het klantenpanel:
  • Ontvangen we directe feedback op de werking van Octopus
  • Denken we samen na over de roadmap
  • Proberen we nieuwe functionaliteit met elkaar te realiseren om de investering per klant laag te houden
  • Delen we kennis en tips met elkaar
Octopus in de praktijk: Collegiaal toetsen bij de Gemeente Amsterdam
Een van de sprekers was Jan Boegborn van de Gemeente Amsterdam. Hij liet in een demo zien hoe zij een Octopus functionaliteit inzetten voor collegiaal toetsen. Het is een workflow om het 4-ogen principe te ondersteunen; een collega bekijkt of de brief die is opgesteld, akkoord is, zodat deze verstuurd kan worden. Door deze workflow verbetert de kwaliteit van dienstverlening. 

Nieuwe functionaliteiten
Verder presenteerde André Pijl van TrueLime welke nieuwe functionaliteiten eraan komen. Denk aan de algemene “droptarget”; er kan op ieder moment een document of e-mail in Octopus gesleept worden en Octopus probeert dan zelf de juiste zaak te achterhalen door het document of e-mail te lezen
Daarnaast zijn de nieuwe release kalender en het klantportaal besproken. En ook is er gebrainstormd over uitbreiding in Octopus en nieuwe functionaliteiten, zoals hoe om te gaan met termijnen & feestdagen, autorisaties en een nieuwe zoekfunctie met "faceted search".

Hierbij willen we de Gemeente Amsterdam bedanken voor hun gastvrijheid en de organisatie van het klantenpanel
Wil jij ook meedenken én als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe Octopus ontwikkelingen? Neem contact op via marketing@truelime.nl