Interactie zorgt voor boost in productontwikkeling

Breda, 7 juni 2017

Donderdagochtend 1 juni, 09:00; Een viertal TrueLime afgevaardigden arriveert bij HNK (Het Nieuwe Kantoor) nabij station Utrecht Centraal. De inspirerende kantoorruimte diende als ontmoetingsplaats met Octopus klanten. Gezamenlijk is er een Octopus Klantenpanel georganiseerd, waarbij de directe interactie zorgt voor een dubbel resultaat: kennisvergroting bij de klant en direct toe te passen klantenfeedback voor TrueLime. Dat geldt zowel voor wat er nu al in Octopus zit als wat er op de Roadmap voor de komende maanden/jaren staat.



Het klantenpanel zal vanaf nu ieder kwartaal plaatsvinden in inspirerende omgevingen. Eddy de Ridder, Managing Partner en Sales Manager bij TrueLime, benadrukt: “Om te zorgen dat Octopus voor iedereen het beste brengt en de meest optimale toegevoegde waarde levert, willen we graag samen met onze klanten de Roadmap voor de toekomst samenstellen en functionaliteiten prioriteren. Het is erg leuk dat er ook veel klanten zijn die dit met ons willen doen!”



Voor een productieve dag werkt een inspirerende locatie enorm mee. Er is gekozen voor een centrale locatie in het kader van bereikbaarheid. HNK in Utrecht was de uitverkorene: dichtbij Utrecht Centraal goed faciliterend in vergaderruimtes en een prima verzorgde lunch. Het is een mooi groot open gebouw waar mensen en ideeën één worden.



Wil je een keer meedoen met een klantensessie dan kan dat natuurlijk. Stuur een mail naar marketing@truelime.nl voor meer informatie.

Uiteraard is dit bericht ook voor geïnteresseerden in oplossingen van zaakafhandelingen en zaaksystemen.

Download hier de Octopus Brochure