Luisteren naar onze klanten staat centraal

Octopus klantenpanel versterkt band met klant

We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, daarom organiseren wij a.s. donderdag 14 september het tweede Octopus klantenpanel.

Vergroten van transparantie richting de klant
Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en hierover in gesprek te gaan. 
Wij betrekken de klant bij de ontwikkeling van onze diensten en producten, ontdekken nieuwe trends en peilen het oordeel van onze klanten over specifieke onderwerpen. 
Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is TrueLime instaat om de dienstverlening te verbeteren en haar producten te optimaliseren. Het is heel waardevol om feedback te krijgen over Octopus BPM, het draait tenslotte allemaal om de klant!  
Er is gekozen om het zo centraal mogelijk voor iedereen te houden in het kader van bereikbaarheid. TrueLime zal het Octopus Klantenpanel gaan houden bij Oudlaen in Utrecht. 

Wat is Octopus BPM?
Octopus is een bewezen, succesvolle applicatie dankzij ruim 20 jaar continue doorontwikkeling. Het belangrijkste kenmerk van onze software is dat deze zich eenvoudig aanpast aan jóuw werkomgeving en processen.

Waarom-Octopus.png

Lees hier meer over zaakgericht werken en het automatiseren van werkprocessen.

Jouw mening telt!
Vind je het leuk om je mening te geven over onze producten en dienstverlening? En wil jij als eerste op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen? 
Stuur dan een e-mail naar marketing@truelime.nl en meld je aan voor het volgende klantenpanel.

Waarom Octopus BPM?