Binnen organisaties circuleren verschillende informatiestromen. Van boekhoudsystemen, salaris- en orderadministratie tot klantendatabases en gegevens uit webshops.

11 december 2013

Snel en eenvoudig systemen koppelen plus overzicht en rendement verhogen met Connect&Conquer
Snel en eenvoudig systemen koppelen plus overzicht en rendement verhogen met Connect&Conquer

Binnen organisaties circuleren verschillende informatiestromen. Van boekhoudsystemen, salaris- en orderadministratie tot klantendatabases en gegevens uit webshops. Wilt u de waardevolle informatie uit deze systemen aan elkaar koppelen, maar ziet u op tegen langdurige en kostbare implementatietrajecten, denk dan eens aan Connect&Conquer.

Connect&Conquer is ontstaan uit de behoefte van bedrijven en organisaties systemen met uiteenlopende soorten informatie eenvoudig en snel te koppelen. Informatie over bijvoorbeeld klanten, bestellingen, orders en gegevens uit de boekhouding en de webshop worden nu vaak nog met kunstgrepen bij elkaar gebracht. Met Connect&Conquer zijn ze in enkele muisklikken real time geïntegreerd.

Praten
Met Connect&Conquer laat IBL-Software systemen door middel van adapters ‘met elkaar praten’, waardoor aanpassingen slechts één keer hoeven worden ingevoerd, dubbele handelingen en veel zoektijd worden voorkomen en gegevens altijd actueel en betrouwbaar zijn. Connect&Conquer ‘onthoudt’ wanneer welke aanpassingen worden doorgevoerd en signaleert fouten. Wordt bijvoorbeeld informatie op de verkeerde plek ingevoerd of is een van de aangesloten systemen off line, dan maakt een notificatie hier melding van.

Maximale resultaten
Versnipperde bestanden met niet-actuele en onvolledige informatie maken met Connect&Conquer plaats voor gestructureerde overzichten van relevante informatie, grip en controle en maximale resultaten voor uw bedrijf of organisatie.

Connect&Conquer zorgt voor gemakkelijke integratie van onder meer:
• Microsoft Dynamics CRM
• AFAS
• AccountView
• Microsoft SQL Server
• Kentico CMS

Scenario’s waarin Connect&Conquer kan ondersteunen zijn verder bijvoorbeeld:
• Webshop: uitwisseling van bestel-, klant- en productgegevens met de backoffice
• Online marketing: doorgeven van surfgedrag van bezoekers naar uw CRM-systeem
• Single Sign on: autoriseer gebruikers op basis van gegevens in uw CRM.-systeem

Connect&Conquer is beschikbaar in drie edities: 1) de Basis editie, 2) de geavanceerdere Business editie en 3) de ultieme Enterprise editie. Alle drie zijn ze met behulp van de quick guide eenvoudig en snel in gebruik te nemen. Voor vragen en ondersteuning is natuurlijk onze Servicedesk beschikbaar. Uw organisatie is dus niet aangewezen op dure pakketten en langdurige, intensieve implementatietrajecten, maar kan gelijk aan de slag.

Meer weten over Connect&Conquer?
Zie ons filmpje op: http://www.ibl-software.nl/Producten/Connect-and-Conquer

Neem dan contact met ons op of laat u terugbellen.