Klantportaal biedt gemak en duidelijkheid over lopende zaken

8 april 2015

Te allen tijde inzicht in de actuele status en voortgang van een melding
Het is zover: onze klanten kunnen gebruik maken van het klantportaal. Via deze centrale, digitale entree tot de servicedesks is alle informatie over projecten, producten, meldingen,  afhandeling en meer te vinden. 

Nadat u als klant inlogt op het klantportaal wijst alles zich via het dashboard vrijwel vanzelf. Projecten en producten in beheer, meldingen en afhandeling hiervan zijn overzichtelijk bijeengebracht. Informatie is snel en makkelijk te vinden. 

Pasklaar
Loopt u bijvoorbeeld bij producten in beheer tegen foutmeldingen aan, dan kunt u dit eenvoudig doorgeven in één centrale omgeving. Aan de hand hiervan kunnen wij gericht op zoek naar het probleem en bijbehorende oplossingen. U heeft te allen tijde inzicht in de actuele status en voortgang van de meldingen. Daarnaast werken we er aan ook lopende projecten op deze manier te ondersteunen.

Tips & tricks
Verder zijn tips & tricks en documentatie over producten te vinden en wordt u geïnformeerd over het tijdig installeren van updates en wijzigingen ten opzichte van vorige versies.

Persoonlijk en duidelijk
U hoeft niet pagina’s lang door invoervelden te ploegen: u bent snel op de plek waar u wilt zijn. Natuurlijk verdwijnt de mogelijkheid van persoonlijk contact niet. Informatie uit deze contacten wordt opgenomen in het portaal. Dat geeft zowel u als ons altijd duidelijkheid over alle lopende zaken.

Strippenkaarten
Nieuw is ten slotte het overzicht van de strippenkaarten die klanten bij TrueLime afnemen. Via het Klantportaal kan per strippenkaart worden ingezien hoeveel uren op de kaart zijn geschreven en wat de geplande en gerealiseerde ratio is per melding. Ook kan via een formulier eenvoudig een nieuwe strippenkaart worden besteld zodat de service via de helpdesk zonder problemen wordt voortgezet door op tijd een nieuwe strippenkaart af te nemen.
 
Voor meer informatie over wat wij op dit gebied voor u kunnen betekenen kunt u contact opnemen met Eddy de RIdder (06-46022566).
Eddy de Ridder
+31 (0)6 460 225 66
Je gegevens worden alleen gebruikt om contact op te nemen