Jury DIA 2015 onder indruk van onze aanpak case UMC Utrecht.

26 mei 2015

Website UMC Utrecht verdient speciale vermelding in de categorie Corporate
Op 21 mei 2015 werden voor het zesde jaar dé prijzen uitgereikt voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar: De Dutch Interactive Awards. Aangezien UMCUtrecht.nl in de categorie ‘corporate’ genomineerd is voor een Award, waren we natuurlijk aanwezig tijdens het feestelijke gala in Krasnapolsky in Amsterdam.

Samen met het UMC Utrecht en TheFactor.e, waarmee wij de website ontwikkelden, beleefden we spannende momenten toen de winnaars van de verschillende categoriën, gekozen door een onafhankelijke jury, bekend werden gemaakt.

Speciale vermelding
Dat we te maken hadden met stevige concurrentie, werd ons wel duidelijk toen we niet de minste namen zagen staan tussen de nominees: o.a. LeasePlan, Rabobank en Heijmans waren in de running voor een Award in de categorie Corporate. Uiteindelijk ging Heijmans er met de award vandoor. UMCUtrecht.nl ontving een speciale vermelding. "Dat Heijmans de Award in de wacht sleepte, was wel even een teleurstelling, maar door de nominatie en de speciale vermelding in combinatie met het lovende juryrapport, zijn we nog steeds heel trots op deze prestatie", aldus Eddy de Ridder.

Juryrapport
De wijze waarop complexiteit is aangepakt bij de UMC case is een knappe prestatie en getuigt van lef. Zeker gezien alle interne stakeholders. Dat er in het proces compromissen zijn gesloten is (helaas) wel zichtbaar. Complimenten verder voor het terugbrengen van het aantal webssites van UMC. Deze case verdient een speciale vermelding.

Lees hier verder over de corporate website van het UMC Utrecht