Automatiseringstraject inclusief unieke koppeling aan de GBA bij drie gemeenten

5 september 2016

Werkorganisatie CGM kiest Octopus voor efficiëntere bezwaarbehandeling
Werkorganisatie CGM bedient de zelfstandige gemeenten Cuijk, Grave en Mill & Sint Hubert met als centrale doel om de beste kwaliteit van ambtelijke dienstverlening te realiseren. Voor optimalisering van het werkproces van bezwaarbehandelingen van deze drie gemeenten heeft CGM gekozen voor Octopus BPM van TrueLime.

Niet alleen de bewezen waarde van Octopus zelf gaf hierbij de doorslag, maar ook de flexibiliteit en expertise van het TrueLime team die nodig zijn voor een succesvolle implementatie. Zo maken de afzonderlijke koppelingen aan de drie GBA’s (Gemeentelijke Basis Administratie) op basis van StUF BG dit project extra bijzonder.
Medewerkers van alle aangesloten gemeenten hoeven daardoor straks alleen het Burger Service Nummer (BSN) in te voeren in Octopus. Alle andere gegevens, waaronder NAW-gegevens, worden automatisch ingelezen vanuit de GBA. Door deze routinematige handelingen te optimaliseren besparen de gemeenten veel tijd.

Meer praktijkcases van Octopus bij overheidsinstanties

 
Eddy de Ridder
+31 (0)6 460 225 66
Meer weten?
Door op 'Bel mij terug' te klikken geef je toestemming voor het gebruik van jouw gegevens voor het afhandelen van jouw vraag. Lees meer in ons privacy statement.