Octopus Desktop is te verkrijgen als Starter of als Professional Edition.

Starter Edition

De Starter Edition maakt Octopus bereikbaar voor alle gemeentes ongeacht de grootte.
De Octopus Starter Edition is ideaal voor organisaties die ondanks alle bezuinigingen snel en kosteneffectief van start willen gaan met Octopus en is daarom zeer voordelig geprijsd. De Starter Edition geeft u een vliegende start met Octopus voor de eerste 1-3 (gelijktijdige) gebruikers.

Indien u wilt doorgroeien naar meer gebruikers is dat geen enkel probleem  want er is een eenvoudig upgrade-pad naar de Professional Edition. De aanschaf van de Octopus Starter Edition betekent gegarandeerd een zeer korte terugverdientijd.

Octopus (Starter Edition) is software die de behandeling van bezwaarschriften volledig automatiseert. Het ontzorgt uw medewerkers op vele routinepunten zodat zij zich op de inhoud kunnen richten. Met deze applicatie behandelen zij gemakkelijk alle bezwaarzaken.

De Octopus Starter Edition is goedkoop, laagdrempelig en transparant geprijsd en geschikt voor organisaties met max. 1–3 gelijktijdige gebruikers.
Onderdelen Octopus Starter Edition
3 concurrent users (maximaal)
Connectie naar Oracle of SQL server
Basisimplementatie
Standaard inrichting met standaard brieven
Module “Procedure Bezwaar”
Eigen logo in brieven
Gebruikerscursus
Basisset rapportages
Toegang tot de Servicedesk voor vragen
Onderhoud
Optioneel
Hulp bij installatie
Wijzigingen in brieven
Wijzigingen in workflow en/of rapportages
Abonnement klein onderhoud (goud, zilver, brons, koper)
Extra modules

Professional Edition

Met de professional edition kunnen met gemak tienduizenden bezwaren per jaar worden verwerkt.
De Octopus Professional edition is gericht op organisaties met grote aantallen bezwaren (200-onbeperkt) per jaar en vanaf 4 of meer gelijktijdige gebruikers. Met de professional edition kunnen met gemak 10 duizenden bezwaren per jaar worden verwerkt. Deze editie levert diverse extra mogelijkheden om bulkverwerking op een effectieve wijze te kunnen uitvoeren.

Zo kunnen bijvoorbeeld meerdere zaken tegelijk achtereenvolgens op hoorzitting gepland worden. Het is ook mogelijk in bulk alle ontvangsbevestigingen en uitnodigingen voor hoorzittingen samen te stellen.

De Professional Edition kan bovendien qua proces in overleg met u ook worden aangepast naar uw specifieke wensen. Wij weten uit ervaring dat juridische processen per organisatie verschillend kunnen zijn en Octopus Professional biedt de flexibiliteit om met deze wensen rekening te houden.

De professional edition biedt verder mogelijkheden tot het registreren van Uren die besteed worden aan een zaak. Handig om te kunnen berekenen wat een bezwaarzaak u kost en ook voor interne doorbelasting.

Burgers de mogelijkheid geven om online hun bezwaarschrift in te dienen is ook steeds meer een mogelijkheid die wordt geboden. Octopus Professional biedt mogelijkheden om dit vervolgens geautomatiseerd Octopus in te brengen.

Meer weten?

Vul onderstaand formulier in, dan geven we een gratis demo.
Door op 'Verstuur' te klikken geef je toestemming voor het gebruik van jouw gegevens voor het afhandelen van jouw vraag. Lees meer in ons Privacy Statement.