Snellere en betere behandeling van klachten

Octopus klachtenbehandeling

Vaak is de verwerking van klachten inefficiënt en ligt de doorloopsnelheid laag

Klachten komen vaak op allerlei manieren binnen. Via medewerkers op meerdere locaties (bijvoorbeeld bij de receptie, balie of het informatiecentrum), telefonisch, of via e-mail of social media.
Overzicht en inzicht houden, en goed rapporteren aan het management, kan dan lastig zijn. Vaak is de verwerking van klachten inefficiënt, en ligt de doorloopsnelheid laag.

Met Octopus kun je de behandeling van klachten versnellen en verbeteren, terwijl je overzicht en inzicht houdt met behulp van duidelijke registratie en rapportages.

Opties voor klachtenbehandeling in Octopus:

  • Klachten komen vanuit een (web)formulier automatisch in Octopus.
  • Indelen van klachten bijvoorbeeld op complexiteit, prioriteit, soort (product/onderwerp/type), cliënt, medewerker, team of locatie.
  • De juiste medewerkers worden op het juiste moment ingeseind voor behandeling, via een voorafgedefinieerde workflow per type klacht.
  • De klant ontvangt op vooraf bepaalde tijden standaard updates.
  • Rapportages over klachten, bijvoorbeeld per team of locatie.
  • Escalatie-procedures.

''De klachtenmodule van Octopus is voor mij als klachtencoördinator een zeer nuttig instrument. Vooral de termijnbewaking en rapportagemogelijkheden zijn erg bruikbaar in de praktijk'' - Ministerie van Infrastructuur & Milieu

Zie hier wat we bij het Ministerie van Infrastructuur en Milieu hebben gedaan

Download de Octopus brochure! Zaaksysteem-Octopus-klein.jpg
 

Automatisering en optimalisatie van processen voor meer dan 20 zaaktypes, o.a.:


Wens je meer informatie of een gratis demo? Neem dan contact op via onderstaand formulier!

Door op 'Verstuur' te klikken geef je toestemming voor het gebruik van jouw gegevens voor het afhandelen van jouw vraag. Lees meer in ons Privacy Statement.