TrueLime ontwikkelt toekomstbestendige Kentico oplossing.

Website ontwikkeling

Nieuw klantportaal van NODR verbetert inzicht en gebruiksgemak
Sinds 1999 verleent TrueLime haar IT diensten aan NODR. De ondernemingen vinden elkaar in kernwaarden als openheid en loyaliteit. NODR verhaalt in opdracht van opdrachtgevers, waaronder provincies en gemeenten, schades aan wegmeubilair. Schades worden online gemeld via de website www.nodr.nl of via de app, die beiden door TrueLime zijn gerealiseerd. Nu vernieuwden de partijen het klantportaal zodat NODR online kan samenwerken met haar klanten.

Wat vroeg NODR?
NODR wilde het bestaande klantportaal vernieuwen. Een nieuw fris uiterlijk en de mogelijkheid voor klanten om snel status informatie op te vragen van de gemelde schades. Vanaf 2015 werkt NODR met Perfectview ter ondersteuning van het afhandelen van de schades. Deze informatie moest beschikbaar komen via het klantenportaal maar tegelijkertijd moest ook nog informatie kunnen worden opgevraagd uit het oude backoffice-systeem.

Wat bood TrueLime?
TrueLime bouwde het nieuwe klantportaal, “RoadView”. Na het vaststellen van het nieuwe design werd de uitdaging aangegaan om het nieuwe portaal te koppelen met de oude backoffice-systeem en het portaal te koppelen met Perfectview. Dit werd gerealiseerd op basis van het Kentico CMS en Connect en Conquer. Centraal management rapportage is beschikbaar met de twee verschillende systemen als input.



De voordelen voor NODR:
- het klantportaal biedt klanten duidelijk inzicht in schadedossiers
- foto’s en relevante documenten zijn online beschikbaar 
- online samenwerken is nu mogelijk



De klant
NODR is gespecialiseerd in het verhalen van schades aan wegmeubilair voor opdrachtgevers, zoals provincies en gemeenten. De organisatie verhaalt jaarlijks duizenden schades en verzorgt het hele proces, van toedrachtonderzoek, aansprakelijkstelling, rapportage, invordering en financiële rapportage.
Bezoek de website