Klanten- of ledenportaal
ontwikkelen

Hoe kun je als bedrijf een sterke klantrelatie onderhouden, bruikbare inzichten verzamelen én klanten tegelijkertijd betrokken houden? Een klantenportaal ontwikkelen kan uitkomst bieden. TrueLime maakt een portaal op maat, wat het beste aansluit op en past bij jouw organisatie. We denken graag mee over de gebruiksvriendelijkheid en gebruikservaring. In de meest ideale situatie sluiten de website en het klantenportaal dan ook naadloos op elkaar aan, voor een optimale digitale ervaring.
 

Een klanten- of ledenportaal op maat

Een klantenportaal maken vergroot de service naar je klanten. Ze hebben ieder moment van de dag de gelegenheid informatie in te zien of producten af te nemen. Leden voelen zich via het ledenportaal verbonden met de organisatie. TrueLime besteedt veel aandacht aan het ontwikkelingen van de gebruikerservaring, merkbeleving en specifieke functionaliteiten die voor jou (en je klanten/leden) belangrijk zijn. We ontwikkelen op deze manier samen het ideale portaal voor ieder bedrijf. 
 

TrueLime creëert klantenportaal voor Bovag

Een goed voorbeeld van de functionaliteiten die we kunnen bieden is het klantenportaal voor Bovag. Het resultaat van deze samenwerking is een portaal dat de relatie met bestaande leden -én niet-leden- versterkt, en de meerwaarde van een lidmaatschap goed zichtbaar maakt. Op een eigentijdse, responsive website vinden BOVAG-leden snel de informatie die aansluit op hun vraag en branche. Eenmaal ingelogd hebben bezoekers toegang tot alle dossiers, artikelen en tools die ze nodig hebben. Bovendien blijven ze eenvoudig op de hoogte van ontwikkelingen in hun branche dankzij gepersonaliseerde nieuwsbrieven. Een portaal ontwikkelen biedt op deze manier vele voordelen!