Nominatie UMCUtrecht.nl Dutch Interactive Awards (DIA) 2015.

23 april 2015

Website UMC Utrecht genomineerd voor DIA award in de categorie Corporate
UMCUtrecht.nl werd in maart 2015 in de categorie ‘corporate’ genomineerd voor de Dutch Interactive Awards (DIA) 2015. Wij zijn ontzettend trots op deze nominatie voor TrueLime, theFactor.e en het UMC Utrecht.

Op 21 mei 2015 worden voor het zesde jaar dé prijzen uitgereikt voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar. Met deze zesde editie is de Dutch Interactive Awards (DIA) uitgegroeid tot dé awardshow voor de interactieve branche. In totaal worden twaalf awards uitgereikt op het gebied van e-commerce, online communicatie en marketing.

Na succesvolle deelname aan de Kentico Awards, waarbij de corporate website van het UMC Utrecht genomineerd werd voor een internationale award in de categorie Healthcare, schreef TrueLime de site van het UMC Utrecht ook in voor een Dutch Interactive Award. TrueLime ontwikkelde de overzichtelijke, responsive websites samen met het UMC Utrecht en theFactor.e. Begin april werden de nominaties bekendgemaakt: uit de 247 inzendingen werd de site van het UMC Utrecht genomineerd voor een award in de categorie Corporate.

De onafhankelijke jury bestaat uit zwaargewichten binnen online commerce en media. Zij beoordeelden alle ingezonden cases op concept, design en UX, bouw, resultaat, interactiviteit en optimalisatie. Alle genomineerde bureaus mogen in april hun case pitchen bij de jury van de DIA Awards, waarna de winnaars op 21 mei bekend worden gemaakt tijdens de Awardshow in Krasnapolsky in Amsterdam.

Lees hier verder over de corporate website van het UMC Utrecht